Fish

Sunday, October 17, 2010

Promosi pakej HERBALIFE

"PENGURUSAN BERAT BADAN YANG MENYIHATKAN"


ShapeWorks produk Pengurusan Berat Badan dari Herbalife

(Set lengkap terdiri daripada Nutrious Mix Soy Powder, Blended Soy & Whey Protien Powder dan Tea Mix Lemon & Hibiscus)


A.  CARA PENGAMBILAN MAKANANA NUTRISI

  • Gantikan 2 makanan rutin anda dengan Shake lazat Herbalife dan makan sekali seperti biasa.
  • Minum Tea Mix 3-4 cawan sehari dan anda akan hilangkan ke semua lemak-lemak yang merungsingkan, kekalkan berat badan ideal dengan mudah, dan pasti akan merasakan apa sebenarnya SIHAT
   

   B.  RESEPI SHAKE LAZAT HERBALIFE

  Bahan-Bahan:
  • 2 sudu besar Formula 1
  • 1 sudu besar (untuk wanita) atau 2 sudu besar (untuk lelaki) Formula 3250ml Air Soya atau Jus buah-buahan 
  •  3-4 ketul ais (pilihan)

  Cara:
  • Masukkan Air Soya atau Jus buah-buahan ke dalam blender atau shaker
  • Masukkan Formula 1, Formula 3 dan ketulan ais (pilihan)
  • Kisar atau goncang sehingga sebati
  • Nikmatinya sebagai gantian makanan
     *Campurkan Oat atau buah-buahan sekiranya suka (pilihan)

  C. CARA MEMBANCUH TEA MIX
 
  Bahan-bahan:

  • Setengah sudu teh serbuk Tea Mix
  • 250ml air sejuk atau panas
      *Satu sudu makan Madu Asli (pilihan)

  Cara: 
  • Larutkan serbuk halus Tea Mix ke dalam sedikit air panas
  • Campurkan 250ml air sejuk atau panas
  • Nikmatinya bila-bila masa
*Kacau madu asli (pilihan) 

Rahsia langsing sehingga 10kg dalam 30 hari?

Bagi individu yang mengambil Tea Mix, secawan Tea Mix akan membakar kalori
seperti kita melakukan erobik selama 20 minit!
Bagi individu yang kadar metabolismanya masih tinggi, berat akan turun dengan
lebih cepat kerana defisit kalori diantara yang dimakan dan dibakar badan secara semulajadi
adalah lebih besar.
Pilihan makanan yang tepat semasa menikmati makanan kegemaran sekali sehari
semasa program juga memberikan impak maksima.


Aturan Pengambilan

*2 Shake dan satu kali hidangan makanan seperti biasa.

Kaedah (1) Shake
Sarapan Shake Herbalife
Makan Tengahari Makan seperti biasa
Makan Malam Shake Herbalife

atau
Kaedah (2) Shake
Sarapan Shake Herbalife
Makan Tengahari Shake Herbalife
Makan Malam Makan seperti biasa

atau
Kaedah (3) Shake
Sarapan Makan seperti biasa
Makan Tengahari Shake Herbalife
Makan Malam Shake Herbalife

** Nikmati makanan yang biasa dimakan cuma cuba kurangkan makanan
yang berlemak tinggi
seperti masakan bersantan, bergoreng dan
bergula tinggi.


TESTIMONI(1)

fikrilatest                Fikri 
Latest Oct      
29 Julai 2007                                        20 Oktober 2007

Langsing 29KG dalam 3 bulan!
Bulan ke-5: Jumlah 36KG!
Kesihatan saya bertambah baik. Berat sudah dapat ditimbang sekarang.
Rekod terakhir pernah diambil ialah 148kg (ditimbang di klinik) dan pada 29 Julai lepas
berat saya 119kg dan saya akan terus bersama Herbalife dan CyberSlimCenter
untuk capai berat ideal saya demi masa depan dan kesihatan saya.
Mohd. Fikri bin Draffar, Temerloh, Pahang


Tahniah untuk Fikri dan teruskan tekad anda!
Rashid, Pengasas CyberSlimcenter

TESTIMONI(2)
Intan Before
 Intan After
Langsing 11KG dalam 2 bulan!

Selepas melahirkan anak pertama, berat saya mencecah 64KG, ada masalah
sengugut dan kurang daya tahan kepada penyakit. Selalu pening dan
selsema.

Selepas diperkenalkan produk Herbalife oleh suami saya, pening tiada lagi,
badan lebih bertenaga, masalah sengugut saya lenyap dan saya
telah hilang 11KG dalam masa 2 bulan! Terima kasih pada suami saya
dan juga CyberSlimCenter yang sentiasa prihatin sepanjang
program.

Intan Juliana, Suri Rumah, Seri Kembangan, Selangor


TESTIMONI(3)
 
Lemak Di Bahagian Perut LENYAP!

RozaidiBef RozaidiAft


Pada permulaan program berat saya melangkau 92KG. Hasrat saya adalah
bagi mengurangkan berat. Di samping mengelak dari terkena
penyakit yang tidak diingini seperti darah tinggi dan kencing manis.
Memang sebelum ini saya ada terasa sakit-sakit kepala dan
malas bangun tidur.

Apabila saya mulakan program ini, kerana berat badan saya turun, sakit kepala
dah beransur pulih, sikap malas dan letih selepas bangun tidur dapat diatasi.
Perut yang membuncit sebelum ini langsing semula!

Saya berjaya turunkan 12KG!!
Rozaidi Bin Mat Isa, Jitra, Kedah

 
TESTIMONI(4)

MohdFikri
Saya Mohd Fikri bin Draffar berumur 21 tahun berasal dari Pahang, mengenali produk ini melalui
internet sewaktu mencari produk untuk menguruskan badan.
Berat badan saya tidak ketahui
kerana tiada penimbang yang boleh menimbang berat saya.Oleh itu saya hanya mengambil
 ukuran pinggang dengan menggunakan tali tape yang diberi percuma. (sebelum 132 cm)
Sebelum mengambil produk ini, saya lewat  untuk bangun pagi dan berat untuk melakukan kerja,
selepas mengambil produk ini saya berasa amat puas hati dan banyak perubahan telah
 berlaku pada diri saya.
Untuk perubahan yang pertama ialah mudah untuk bangun pagi dan sentiasa berasa tenaga
walaupun tidak bersarapan seperti biasa, hanya dengan mengambil shake saya akan
merasakan kekenyangan yang berpanjangan. Saya akan makan seperti biasa hanya pada
waktu tengahari dan minum air yang secukupnya. Pada waktu  malam juga saya
mengamalkan shake.
Dalam masa 1 minggu sudah menunjukkan perubahan pada ukuran pinggang
saya yang amat sangat pada permulaan sebelum menggunakan produk ini
ukuran lilit pinggang saya ialah 132cm dan selepas seminggu menggunakan produk ini
ukuran lilit pinggang saya ialah 127cm, badan menjadi lebih ringan
spare tayar kat pinggang dah menjadi kecil .
Sebelum ini baju saya bersaiz 4XL dan selepas seminggu saya sudah berjaya menggunakan

baju bersaiz 3XL dan saya berharap dapat menggunakan baju bersaiz L selepas ini..Insya’Allah..

Servis dari CyberSlimCenter ini iaitu dari pengasasnya En Abd Rashid amat memuaskan
sedangkan saya sendiri tidak pernah berjumpa dengannya. Kami hanya berhubung melalui sms
dan telefon,dan saya amat berpuas hati atas semangat dan sokongan yang diberikan
oleh En Abd Rashid kepada diri saya. Servis penghantaran juga cepat.

Yakin pada diri ,berusaha dan bertawakal... Insya’Allah...
Mohd. Fikri bin Draffar, Temerloh, Pahang

 DAN BANYAK LAGII....
  
ANDA BAGAIMANA??

 Dapatkan produk Herbalife hari ini pada harga  RM350.00* SHJ
(Set Lengkap: Formula 1, Formula 3 dan Tea Mix)



CEPAT.. JANGAN TUNGGU LAGI.!!!